Monday, November 28, 2011

10 Video Untuk Pendidikan (You Tube)

6 comments:

  1. video mengenai kes buli sangat sesuai kepada pelajar -pelajar sekolah. selain membuat kempen dan memeberi ceramah, video seperti ini akan memberi impak kepada pelajar-pelajar yang terlibat dalam gejala sosial ini

    Primila a/p Elangkumar
    A129165
    En Mohd Jasmy bin Add Rahman

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kepada Hana kerana mengemukakan video-video yang berkaitan dengan buli, serta isu yang berkaitan dengan pendidikan. melalui video ini,saya mempelajari banyak informasi yang penting terutamanya wanita yang memberitahu doktor untuk melahirkan anaknya sebelum tarikh yang dijangka. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Hai. Terima Kasih di atas komen anda semua. Setiap video yang saya letakkan di dalam blog ini sememangnya mempunyai nilai-nilai tersendiri. Jadi, melalui video-video ini diharapkan dapat dimanfaatkan oleh semua. Sekian.

    (^^,)")

    ReplyDelete
  4. Video-video saudari amat menarik dan sesuai dijadikan bahan bantu belajar. Saya tertarik dengan video saudari yang mengutarakan masalah sosial seperti kes buli yang memberangsangkan. Selain itu, video saudari mengenai perbuatan tidak bermoral oleh orang dewasa boleh menjadi ikutan kanak-kanak merupakan mesej yang penting.

    ReplyDelete
  5. video-video yang anda telah pilih untuk dipaprkan dalam anda menarik dan mempunyai nilai-nilai yang mesti diaplikasikan dalam kehidupan harian.

    KOKILAVAANI RAVINDRAN
    A129659
    FSSK
    EN.MOHD JASMY BIN ABD RAHMAN

    ReplyDelete